A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Adatvédelmi nyilatkozatért kattints IDE.

Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > >

SZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÓ MÓDOK ÉS DÍJAK
 

Szállító partnerünk a GLS             
 

GLS - Házhozszállítás
A házhozszállítás választása esetén a szállítás háztól házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomag feladásáról, érkezéséről e-mail és sms értesítést is küld a szolgáltató. A kínált szolgáltatás zökkenőmentes biztosításához szállítási cím pontos megadását kérjük, valamint értesítésekhez e-mail cím és mobilszám megadását. A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail elő értesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.

A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével, amennyiben szükséges a futárral lehet egyeztetni a kiszállításra vonatkozóan ezen túl az ügyfélszolgálat elérhetőségével és egy webcímmel ahol a csomag aktuális státusza lekövethető.

Mikor remek választás a házhozszállítás?
A házhozszállítás a legjobb választás, ha legrövidebb időn belül szeretnéd megkapni a csomagod, ha otthonodban, munkahelyeden vagy éppen aktuális tartózkodási helyeden szeretnéd átvenni a csomagod.

Mikor kapom meg a csomagot?
A megrendeléstől számítva a szállítási idő a raktáron lévő termékek esetén általában 1-2 munkanap, az előrendelhető termékek esetén 8-10 munkanap.

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítés idejében?
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Értesítő nyomtatvány
Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

GLS CsomagPONT

GLS CsomagPont
A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheted a csomaggal kapcsolatos ügyeidet. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tudsz átvenni, feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Részletes tájékoztatás az egyes boltok nyitvatartásáról a csomagpont keresőben!

A csomag érvényes személyi okmánnyal vehető át. A csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni. Érthetően biztonsági okokból a csomagot kizárólag érvényes személyi okmányokkal lehet át venni a csomagszám ismeretében, kérlek ennek tudatában küldd el megbízottadat vagy menj el személyesen csomagodért. Ha váratlan okból nem tudod átvenni a csomagot a megadott szállítási címen, akár csomagpontra is irányíthatod!

GLS szállítási díjak

Házhozszállítás
​0 - 17.499 Ft kosárérték esetén: 1150 Ft
17.500 Ft feletti kosárérték esetén INGYENES!

 

GLS csomagpontra történő szállítás esetén
​0 - 17.499 Ft kosárérték esetén: 1150 Ft
17.500 Ft feletti kosárérték esetén INGYENES!